Tervetuloa TTS valmennukseen!

Valmennusta tarjotaan kaiken ikäisille tennisseuran jäsenille. Jos et ole vielä jäsen ja haluat valmennukseen, voit silti ilmoittautua ohessa olevan linkin kautta. Sinut lisätään automaattisesti jäseneksi. Kaikki valmentajamme ovat Suomen Tennisliiton koulutuksen käyneitä tennisohjaajia, seura- tai kilpavalmentajia.

Lapset ja nuoret

Valmennus tapahtuu taitotason mukaisissa ryhmissä. Käytämme valmennuksessa Suomen Tennisliiton tenniskoulumallia, joka takaa monipuolisen ja laadukkaan ohjelman kehittymiseen.

Alussa harjoituksia on 1 kerta viikossa ja harrastuksen kehittyessä enemmän kilpailemisen suuntaan harjoitusmäärätkin nouset asteittain jopa 4-5 kertaan viikossa.

Junioreille järjestetään paljon yksilö- ja joukkuekilpailuja seuran puitteissa. Näistä seuran omista kilpailuista on helppo aloittaa kilpaileminen.

Aikuiset

Aikuisille on eri tasoisia valmennusryhmiä, aivan alkeista lähtien sarjatennisjoukkueiden joukkuetreeneihin asti. Harjoitukset 1-2 kertaa viikossa, arki-iltaisin pääosin alkaen klo 20 ja viikonloppuisin.