Seuravaatekauppa

Tuusulan Tennisseuran seuravaatteet ovat nyt tilattavissa Intersport Suomenojan Seuravaateverkkokaupasta!

Linkki seuravaatekauppaan: https://seurakauppa.intersport.fi/seura/tuusulan-tennisseura/tennis/seuratuotteet

HUOM! Intersportin Verkkokauppa on pois käytöstä inventaarion ajan ma 11. - ke 13.9.2023. Tänä aikana tilauksia ei toimiteta. Verkkokauppaa ei löydy siis osoitteesta seurakauppa.intersport.fi. Verkkokauppa aukeaa jälleen to 14.9.2023.

Vaatteista löydät pelipaidat (naisten, miesten ja junioreiden koot), treenipusakat, shortsit, hupparin ja pipon. Laajennamme valikoimaa tarvittaessa kysynnän mukaan. Huom! Tennishameita ei toistaiseksi ole saatavilla, ilmoitamme tällä sivulla kun ne saadaan valikoimaan, toivottavasti syksyn 2023 aikana.

Seuravaatekaupassa JR tarkoittaa junioreiden kokoa ja W = Naisten malli. Vaatteisiin tulee automaattisesti seuralogo -painatus ja lisäksi tiettyihin malleihin on mahdollisuus tilata vielä oma painatus lisähinnasta.

Tennisvaatteille ei toistaiseksi ole sovitusmahdollisuutta Tuusulassa, mutta Intersport Suomenojalla voi halutessaan käydä sovittamassa koot.

Seuravaatteiden toimituksesta vastaa Intersport Suomenoja ja heidän verkkokauppansa asiakaspalvelu.