Nuori Suomi

Tuusulan Tennisseura sai kesäkuussa 2010 tehdyssä auditoinnissa Nuori Suomi -sinetin.

Sinetin luovutustilaisuus pidettiin su 22.8.2010 tennishallilla

Tästä näet seurassa sovitut pelisäännöt

Tuusulan Tennisseura on pilottiseurana mukana Suomen Tennisliiton tenniskoulumalliprojektissa.

Yhteisen mallin tarkoituksena on helpottaa seuraa organisoimaan toimintaa, antaa mahdollisuuksia kasvattaa jäsenmäärää, yhtenäistää toiminnan sisältöä sekä antaa välineitä ohjaajille ja valmentajille. Mallin tarkoitus ei ole kahlita seuroja tai valmentajia toiminaan kaavamaisesti vaan antaa yhteinen linja ja välineet laadukkaaseen toimintaan. Malli palvelee yhtä lailla seurojen toiminnan organisoinnista vastaavia hallintohenkilöitä kuin kentällä toimivia valmentajia sekä ohjaajia. Tenniskoulumalli ei tee kenestäkään valmista tennispelaajaa. Sen sijaan tavoitteena on saada mukana olevat innostumaan tenniksestä, oppimaan peliä ja kehittymään liikunnallisesti. Vähintään yhtä tärkeää on kuitenkin kannustaa omatoimiseen liikuntaan ja auttaa ymmärtämään riittävän liikunnan merkitys. Malli on Tennisliiton luoma palvelu seuroille. Yhtenä tärkeimmistä tavoitteista on saada tennisseurat yhdistämään voimansa tehdäkseen lajista vetovoimaisen harrastuksen.

Tästä pääset lukemaan Keski-Uusimaassa 27.8.2011 julkaistua juttua aiheesta.

PDF-tiedostoTTS_NS_2013.pdf (864 kB)
Nuori Suomi - Seuratoiminnan käsikirja