Hyvinkään MD-luokassa kaksoisvoitto Tuusulaan

30.9.2013

Viime viikonloppuna pelattiin Hyvinkäällä miesten ja naisten kansalliset kilpailut.

Miesten D-luokassa Tuusulan Tennisseuraa edustivat ykköseksi sijoitettu Pasi Palomäki ja Pauli Byckling. Pasi kohtasi ensimmäisessä ottelussaan Teekkaritenniksen Tapio Rissasen ja voitti luvuin 63 62. Semifinaalissa vastaan asettui Hyvinkään Tennisseuraa edustava Tero Hakala, joka kaatui kolmieräisessä ottelussa luvuin 26 63 ja 12-10 (kolmas erä pelattiin 10- tiebreak).  Paulin ensimmäisenä vastustajana oli Hyvinkään Tennisseuraa edustava Martti Huttunen, jonka Pauli voitti 60 63. Semifinaalissa vastaan tuli kakkoseksi sijoitettu Nurmijärven Tennisseuran Leo Ojanen, josta Pauli vei vakuuttavasti voiton luvuin 61 62. Näin siis finaalissa kohtasivat tuusulalaiset treenikaverit, joista tällä kertaa Pauli vei voiton Pasista luvuin 76 60.

Miesten C-luokassa seuraa edustivat Tommi ja Jesper Vuoristo sekä Markus Halonen. Tommi sai ensimmäisellä kierroksella vastaansa nuoren Emil Sintosen (HyTS), joka vei voiton luvuin 62 61. Markus Halonen sitä vastoin otti ensimmäisen C-luokan voittonsa Hyvinkään Tennisseuran Pauli Airolasta luvuin 75, 64. Toisella kierroksella Markus sai vastaansa Nurmijärven Tennisseuraa edustavan Santtu Wallinin, joka vei ottelun selvin numeroin 60 60. Jesper Vuoristo oli sijoitettu suoraan toiselle kierrokselle. Ensimmäisessä ottelussaan vastaan asettui Hyvinkään Tennisseuraa edustava Ismo Parikka. Jesper vei ensimmäisen erän selvästi 60 ja sai sen jälkeen luovutusvoiton. Semifinaalissa vastaan tuli kakkoseksi sijoitettu Harri Uotila (V-P), joka voitti tasaisen taistelun luvuin 64 64.

Naisten C-luokassa seuraa edusti Minna Peltomäki, joka kohtasi ensimmäisellä kierroksella Hyvinkään Tennisseuraa edustavan Sari Kiutun. Ensimmäinen erä oli erittäin tasainen ja Minna vei sen lopulta luvuin 75.Toisessa erässä Sari otti pallon haltuun ja toinen erä Sarille luvuin 61 sekä 10-tiebreak luvuin 10-8.

Seura onnittelee Paulia ensimmäisestä turnausvoitosta, Pasia  MD-luokan hopeasta sekä Jesperiä MC-luokan pronssista!