Seuralla jälleen voittokas viikonloppu

19.8.2013

Kulosaari Open ottelukaavio

Kahtena viikonloppuna peräkkäin seuran junioripelaajat voittivat MC sarjan: edellisenä viikonloppuna Jesper Vuoristo Klaukkalassa ja nyt Juho Kantola Kulosaaressa. Lisäksi kultaa tuli senioreiden SM-kisoista.

Senioreiden SM-kisoissa Talissa M65-kaksinpelisarjassa
kultamitalin toi Tuusulaan Jyrki Montell, kukistaen loppuottelussa Kari Ryhäsen (ITS) luvuin 62, 63. Samassa sarjassa Curt Selenius sai pronssia häviten Jyrkille semifinaalissa luvuin 64, 62. Nelinpelissä Jyrki ja Curre peittosivat Seppo Savitien (LVS) ja Pekka Kososen (LVS)selvin numeroin 61, 60. Hyvinkäällä pelatussa SM-kisoissa N45-kaksinpelisarjassa Päivi Kilpeläinen voitti finaalissa Johanna Leppäsen (Smash) luvuin 62, 63.

Kulosaaren MC kisoissa potin korjasi Tuusulaan Juho Kantola.
Kolmieräisessä finaalissa kaatui Ville Kilpinen (Lo-Te) 60, 26, 63. Juhon tien finaaliin voit katsoa ohessa olevasta ottelukaaviosta.