Senioritenniksen SM-liigan ensimmäisestä playoff -viikonlopusta mitaleja Tuusulaan

15.4.2013

Viikonloppuna pelattiin N/M 40-, 50- ja 60-vuotiaiden liigajoukkueiden mestaruuksista Talissa ja Lohjan Kisakalliossa. M60-sarjassa oli mukana myös tennisseuran joukkue, Jyrki Montell ja Curt Selenius.

Ensimmäisessä ottelussa vastaan asettui Savonlinnan Verkkopalloseura, jonka tuusulalaiset joutuivat tunnustamaan paremmaksi 2-0. Pronssiottelu käytiin Tuusulan ja Lahden välillä, joka päättyi tuusulalaiskaksikon voittoon 2-1.  Pronssia siis Jyrki Montellille ja Curt Seleniukselle.

Lisäksi seuramme valmentaja Juho Niemi pelasi M40-sarjan playoff:ssa Espoon Tennisseuran riveissä.  Pronssiottelussa voitto irtosi 2-0 Lahden Verkkopalloseurasta.

Onnittelut kaikille SM-mitalisteille!

Seniorien sarjatenniksen loppusarjoja pelataan jälleen ensi viikonvaihteessa (20.4-21.4.). Tennisseuraa edustaa M65-sarjassa Jyrki Montell ja Curt Selenius.

M35, M45, M65, N30, N45, N65   Talissa, Helsingissä, järj. HVS
M55, N55                                       Lohjalla, järj. KaTse/Lo-Te