Puheenjohtajan Tervehdys – seuralle uusi hallitus

14.12.2016

Seuran syyskokouksessa 29.11.2016. valittiin uusi hallitus.

Hyvät Tuusulan Tennisseuran jäsenet,

Omasta pyynnöstäni taipaleeni tennisseuran puheenjohtajana päättyy tällä haavaa tähän vuoteen. Seuran syyskokouksessa 29.11.2016 puheenjohtajaksi valittiin Anssi Lindqvist. Seuran hallitukseen valittiin Anssin lisäksi: Markus Kantola, Henrikki Hervonen, Minna Peltomäki, Helena Saxberg, Juha Hauta ja Kati Uhre. Hallituksen ulkopuolisena sihteerinä jatkaa Leena Mäntylä. Paljon onnea uudelle hallitukselle!

Menneet kahdeksan vuotta ovat kuluneet kuin siivillä ja paljon on saatu aikaiseksi. Ensimmäiset vuodet kuluivat puhtaasti seuran talouden talouden kuntoon saattamiseen, jonka jälkeen keskityttiin seuran organisaation ja valmennustoiminnan uudistamiseen. Erillisinä projekteina on viety tennistä kouluihin StreetTenniksen puitteissa sekä perustettu yhteistyössä JSK kanssa kouluille iltapäiväkerhotoimintaa Mailapelikerhon nimellä. Seuraan on myös perustettu Racketlon jaosto, joka toimii hyvin aktiivisesti. Yhteisenä ponnistuksena Tenniskeskuksen ja kunnan kanssa saimme yhden uuden tenniskentän halliyhtiön laajennuksen yhteydessä ja tämä tuo nyt uusia mahdollisuuksia tennisseuran toiminnan kehittämiselle. Uskon, että uusi hallitus on tässä suhteessa erittäin aktiivinen.

Puheenjohtajan pesti on ollut antoisaa, vaikka välillä on joutunut tekemään vaikeitakin ja ei niin miellyttäviä päätöksiä. Ympärilläni on kuitenkin ollut vahva ja innovatiivinen tiimi ja haluakin lausua kiitokseni Anssille, Tommille, Markukselle, Henkulle, Tuulalle, Leenalle, Minnalle, Katille, Paulille ja kaikille seuran valmentajille sekä vapaaehtoisille tästä yhteisestä taipaleesta. Lisäksi haluan kiittää Tenniskeskuksen toimitusjohtaja Timo Havulinnaa ja Tuusulan kunnan liikuntatoimenpäällikköä Risto Kanervaa ja muita yhteistyökumppaneita.

Jatkossakin minua näkee hallilla pelaamassa sekä katsomassa liigaotteluita, en ole siis katoamassa maisemista. Tulen jatkossakin  toimimaan seuran työryhmissä aktiivisesti, sekä Suomen Senioritenniksen hallituksessa. Joten tavataan edelleen tenniksen parissa hyvät ystävät!

terveisin Päivi